FIREFLIES. Ochutnejte cestování s příchutí svobody
FIREFLIES
Ochutnejte cestování s příchutí svobody
V nedávných průzkumech vyšly najevo překvapivé informace ohledně cestovního ruchu. U dotazů směřujících ke vztahu k ochotě cestovat uvedlo 93% oslovených, že mají cestování rádi, ať už jde o cesty ve své zemi či mimo ni. Zajimavé zjištění, že ? 🙂
Druhé zjištění je ještě překvapivější. Na dotaz, proč aktuálně necestují, uvedlo 71% oslovených, že jejich hlavním důvodem je NEDOSTATEK ČASU. Ještě vyšší procento, tedy 80% uvedlo, že je to z NEDOSTATKU PENĚZ. Jsou to neskutečná čísla.
A co se stane, pokud tyto informace využijete ve svůj prospěch? Jak, ptáte se? Pokud již nyní víte, že téměř všichni mají kladný vztah k cestování (stejně jako k dobrému jídlu), a pokud víme, že naprostá většina si nemůže cestování dopřát z důvodu nedostatku času a peněz, lze s tím něco dělat?
ANO 🙂 lze,
budete překvapení,
stačí číst dál
…
Máme tu tedy dva velké protiklady, na jedné straně lidská činnost spojená s kladnými emocemi = CESTOVÁNÍ, na druhé straně zjištění, že si ho většina z nás nemůže dovolit. Napadá mě jedna myšlenka a nejsem první, koho napadla. Co kdyby se tento stav mohl nějak změnit? Pokud nastane možnost mít více peněz a i více času, raketově musí narůst počet lidí, kteří začnou cestovat, souhlasíte?
Nemusím být ani velký matematik, abych si spočítal, že tady leží obrovská příležitost…
Taky občas přemýšlíte, ty jo, to by bylo fajn, mít nějaké svoje podnikání, najít DÍRU NA TRHU a tu využít. Spousty malých firem takto začínalo a dnes z nich jsou giganti. Troufám si ale říct, že dosavadní možnosti jsou rozebrané. Až na tu jednu, ano, CESTOVÁNÍ 🙂 Toto je hlavní myšlenka, proč se v roce 2011 zrodil nápad, umožnit lidem cestovat a získat tak klienty, o které do teď neměl nikdo zájem.
Umožnit lidem svobodně
cestovat?
No jo, ale jak?
Já Vám to řeknu. Není to nic tajného. Ba naopak. Je to neskutečné, že se toho nápadu někdo chopil a každému z nás tím umožňuje získat PENÍZE i ČAS. O čem mluvím? O reklamě. Slovo, které v mnoha lidech vyvolává hrůzu, představují si, jak zběsile přepínají televizi či jak je otravuje všemožná reklama na internetu. Za reklamu firmy celosvětově utrácejí víc peněz, než si kdokoliv z nás dokáže představit. Co kdyby existoval způsob, jak využít reklamu jinak? Uvažujete správně 🙂 Firmy neplatí za reklamu mediálním magnátům (televize, internet, tisk), ale peníze za reklamu rozdělují mezi své spokojené klienty. Svatý grál je tu!
Peníze za reklamu nejdou
velkým firmám,
ale obyčejným lidem …
A to je celé. Rázem má firma klienty, kteří díky osobní reklamě dostávají peníze a asi vám tu nemusím vyprávět, že je pak s chutí utrácí za cestování, na které dříve neměli. Cestují, doporučují, vydělávají a zase cestují. Jednoduchý model. Firma nemusí bojovat o každého klienta s konkurencí a nevyhazuje peníze za neefektivní reklamu. Naopak svým přístupem vytváří zdravé podnikatelské prostředí a umožňuje každému, využít toto know-how ke svému prospěchu.
Cítíte stejně jako já, že tím máte v ruce nejsilnější konkurenční výhodu na poli cestovního ruchu a zároveň nejsilnější motiv pro klienty, zůstat firmě věrní a utrácet své peníze u ní? Dostáváte totiž více, než jen slevu. Dostáváte to, co dle již dříve zmíněného, brání většině lidí cestovat, tedy PENÍZE a tím i ČAS, který jinak musíte strávit v práci. Zapomeňte na 20 dnů dovolené, zapomeňte na neustálé dohady s kolegy v práci, kdy kdo bude mít dovolenou a že nemáte možnost vzít si 14 dní v kuse…
Existuje již na trhu firma, která popsaným způsobem funguje?
Ano, existuje. Již od roku 2011 ladí své know-how a po 7 letech s ní spolupracují takové firmy, jako Booking.com, Hotels.com a dalších více než 100 celosvětových firem podnikajících na poli cestovního ruchu.
Přijde-li vám filozofie firmy FIREFLIES sympatická a máte chuť objevit to, o čem budete slyšet čím dál častěji, jste na správném místě. Cestujte, vydělávejte, žijte! Pokud nyní máte dojem, že to zní příliš dobře na to, aby to byla pravda, chápu vás. Já jsem měl zpočátku stejný dojem. Avšak čím hlouběji jsem se nořil do tajů síťového marketingu, tím více jsem nabýval jistoty, že se jedná o skutečný průlom na poli cestovního ruchu.
P.S.: kdo chce, cestu si najde 🙂
P.S.S.: pokud u vás stále přetrvávají předsudky, že přeci nebudu za peníze něco někomu doporučovat, podívejte se na to z mé stránky. FIREFLIES jsem vyzkoušel na vlastní kůži. Mám osobní zkušenost. To už se doporučuje snadno, když vím, že to funguje 🙂 Udělejte to stejně jako já, nabijte si cestovní kredit a cestujte. A kam? Inspirujte se …
Liberec
Harrachov
Liptovský Mikuláš
Mallorca
Praha
další recenze a zkušenosti najdeš na Facebooku:
Cestování s Fireflies
Lepším Směrem
- oficiální Facebook stránka: FIREFLIES
- oficiální LinkedIn stránka: FIREFLIES
- oficiální WIKIPEDIE stránka: FIREFLIES
pro MOBIL : zobrazit reference na Facebooku
pro PC: zobrazit reference na Facebooku
[kkstarratings]
Vložit komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Pingback: Cestovatelský klub | Josef Škeřík